dilluns, 11 de juny del 2012

CS a cala Taballera, al Parc Natural del Cap de Creus.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiii!!! Quina sortida tan xul.la! Feu tots molt bona cara i em feu molta enveja.

Una abraçada.

Anònim ha dit...

Que forta aquella pujada tu!!!
Pobre Dani el seu dit...
Ànims Dani!!!
Ens ho vam passar super!!!
La millor excursió de l'escola de tota la meu vida!!!

Jordi Barrera

Anònim ha dit...

Jo també em vaig cansar molt, sort que alguns companys baixaven a ajudar-nos.
Gràcies companys.

Anònim ha dit...

Ha estat l'excursió més forta que hem fet i la més xul.la.
Ànims Dani!

Ibrahim, Pau, Kevin i Ainhoa.

ainhoa ha dit...

es la millor excursio del mon que guay a sigut dani recuperat pro un caminet molt llarg a agut molt poca gent a cap la taballera tots molt cansats i al final tots dormits com bons nens pro a val gut la pena